KOIRANURKKA.FI 1093193-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@koiranurkka.fi
Puhelin: 0400 250 333 (arkisin klo 11-17)
Postiosoite: Haikolantie 160b, 52300 Ristiina
Myymälän osoite: Brahentie 1, 52300 Ristiina
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Pidätämme oikeuden purkaa kauppa, mikäli tilaamasi tuote ei ole saatavilla.
Maksaminen
Kulloinkin voimassa olevat maksutavat ovat saatavilla verkkokaupan checkout- sivulla.
Kun käytät maksussasi Klarnan palveluita hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Klarna-maksuihin liittyvissä kysymyksissä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
ENNAKKOLASKU YRITYKSILLE JA YHDISTYKSILLE– Yritysten ja yhdistysten käyttöön tarkoitettu maksutapa. Käsittelemme laskuja arkipäivisin myymälän aukioloaikoina.
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin ja pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Lähetämme varastotuotteet 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaan ottamisesta. Tuotteita toimitetaan kahdesta eri varastosta.. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, ne lähetetään normaalisti 1-14 arkipäivän kuluessa. Suuri osa tilaustuotteista lähetetään kuitenkin jo 2-4 arkipäivässä. Joidenkin tilaustuotteiden toimitusaika voi joskus olla pidempi, riippuen maahantuojan varastotilanteesta tai tehtaan tuotannosta. . Tilaustuotteet, joilla on poikkeuksellisen pitkä toimitusaika on mainittu tuotekortin tuotetiedoissa. Lopullinen toimitusaika riippuu kuljetusliikkeiden toiminnan sujuvuudesta. Emme vastaa viivästyneen toimituksen mahdollisesti aiheuttamista vahingoista. Säästämme luontoa ja pyrimme kierrättämään pahvilaatikot ja muut ehjät käyttökelpoiset pakkausmateriaalit mahdollisuuksien mukaan. Toimitamme tuotteita vain manner Suomeen.
Arkipäiviin ei lueta viikonloppuja eikä arkipyhiä.
Toimitusmaksut:
Henkilöasiakkaat:
Nouto Koiranurkan myymälästä on ilmainen.
PostNord Mypack-collect 6,90 euroa ja ilmainen yli 79,00 euron tilauksiin.
Matkahuollon lähellä-toimitustapa 8,90 euroa, Schenker noutopistepaketti 8,90
Kotiintoimitus Postnord 12,90 euroa, Matkahuolto – Jakopaketti 13,90 euroa ja Matkahuolto – Kotipaketti 16,90 euroa
Yritys ja yhdistysasiakkaat:
Nouto Koiranurkan myymälästä on ilmainen.
Ilmainen toimitus yli 500 euron alv 0% tilauksiin. Poislukien koiratarhat, kopit, piilot ja esteet.
Painavat tilaukset:
Yli 25 kg ylittävät tilaukset toimitetaan Matkahuollon, Postin, PostNordin tai Kiitolinjan kotiinkuljetuksella.
Yli 60kg tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti Kiitolinjalla suoraan asiakkaan toimitusosoitteeseen.
Matkahuollon lähellä-pisteet eivät ota vastaan yli 150cm pitkiä tuotteita, jotka toimitetaan matkahuollon lähimpään terminaaliin tai kotiin.
Tukkurin varastosta suoraan toimitettavat tuotteet toimittaa pääsääntöisesti posti, Posnord tai Schenker. ( Esimerkiksi isot ruokasäkit toimitetaan pääsääntöisesti suoraan tukkurin varastosta. )
Jos haluamaasi tuotetta ei löydy varastosta tai tilaustuotteiden valikoimasta, voit ottaa yhteyttä info@koiranurkka.fi tai 0400 250333, niin etsitään ratkaisu.
Pakastetuotteita ei lähetetä, vaan ne noudetaan koiranurkan myymälästä, jos tilauksessa on yksikin pakastetuote ainut toimitusvaihtoehto on nouto koiranurkan myymälästä. Lähetämme sinulle tekstiviesti- tai sähköposti-ilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa. Ilmoituksen jälkeen tilauksia säilytetään 5 vrk, jonka jälkeen ne puretaan ja käsitellään noutamattomina. Lähialueelle myös kotiintoimitus erikseen sovittaessa.
Jos tilauksessa on sekä varastotuotteita, että tilaustuotteita lähetämme tuotteet heti, kun olemme saaneet kaikki tuotteet varastoon.
Koiranurkka pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen tai peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden tai virheellisten saatavuustietojen johdosta.
Koiranurkka pyrkii pitämään verkkokaupassa esitettävät hintatiedot ja tuotteiden saatavuustiedot ajantasaisena ja oikeina, mutta ei takaa tietojen virheettömyyttä tai tuotteiden saatavuutta eikä vastaa niistä.
Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan.
Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle sähköpostitse osoitteeseen info@koiranurkka.fi.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee välittömästi ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Palautukset
Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se on väärää kokoa voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen, verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske koiranruokia, herkkuja, eikä muita ”parasta ennen tuotteita”
Palautuksesta ja vaihdosta tulee sopia ennakkoon sähköpostitse osoitteessa info(at)koiranurkka.fi tai soittamalla asiakaspalveluun. Palauta tuotteet alkuperäisissä paketeissaan. Älä liimaa tuotepakkauksiin osoitetarroja tai muita teippejä, jotka pilaavat pakkauksen.
Tuotteen palautuksen lähetyskustannuksista vastaa tilaaja. Voit toimittaa tuotteet vapaasti valitsemallasi toimitustavalla. Palautamme tuotteen ostohinnan, kun tuote on saapunut meille ja tarkistettu myyntikuntoiseksi. Jos tuote on viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote on palautus tilaajalle ilmainen. Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva niin vaihdamme sen mielellämme toiseen kokoon tai muihin tuotteisiin. Vaihtotuotteet toimitetaan ilman uusia toimituskuluja.
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info@koiranurkka.fi tai puhelimitse 0400 250333
Jos alkuperäisen tilauksen summaksi jää palautuksen jälkeen alle 79,00€ (rahtivapausraja) vähennämme postikulut palautettavasta summasta
Voit halutessasi palauttaa ja vaihtaa tuotteet kuluitta Ristiinan myymälässä aukioloaikana (Brahentie 1, 52300 Ristiina).
Noutamatta jätetty lähetys ei ole asiakaspalautus. Noutamattomista lähetyksistä veloitetaan sen todelliset lähetys- sekä palautuskustannukset alk. 20€, ellei järjestelystä ole sovittu asiakaspalvelumme kanssa erikseen. Matkahuolto, Schenker ja Posti säilyttävät paketteja 7vrk noutopisteissä. Myymälästä noudettavia tilauksia säilytetään 14 vrk siitä, kun asiakkaalle on ilmoitettu tilauksen olevan noudettavissa. Tämän jälkeen ne puretaan eikä niistä hyvitetä asiakkaalle mitään. ( Poikkeuksena, jos asiakas on ollut yhteydessä ja erikseen pyytänyt säilytysajan pidennystä)
Palautusosoite:
Koiranurkka.fi
Brahentie 1, 52300 Ristiina
52300 Ristiina
Tilauksen peruuttaminen ja reklamaatiot:
Sinulla on kuluttajana aina 14 päivän peruuttamisoikeus kuluttajansuojalain koti- ja etämyyntiä koskevan 6. luvun mukaan. Peruuttamisoikeus on voimassa sillä edellytyksellä, että tuote on säilynyt olennaisesti muuttumattomassa kunnossa.
Palautettavan tuotteen on siis ehdottomasti oltava jälleenmyyntikelpoinen. Kuluttajan suojalaki: ”Asiakas vastaa tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla”. Jos tuotteeseen tulee sovitettaessa esim. koirankarvoja tai likaa puhdistathan sen ennen palautusta, muutoin veloitamme puhdistamisesta aiheutuneet kulut.
Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info(a)koiranurkka.fi tai soittamalla 0400 250333 (arkisin klo 10-16.30). Myös Koiranurkka.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme ilmoittamaan seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info(a)koiranurkka.fi tai soittamalla 0400 250333 (arkisin klo 10-16.30)