4,8
Perustuu 343 arvioon
5 tähteä
86
86%
4 tähteä
12
12%
3 tähteä
2
2%
2 tähteä
0%
1 tähti
0%

Asiakkaiden kuvat

Image #1 from Satu Martiskainen
Image #1 from Jarmo
Image #1 from Kirsi
Image #1 from Kaisa S.
Image #1 from Kaisa S.
Image #1 from Nimetön
Image #1 from Katja H.
Image #1 from Teemu Liukkonen
Image #1 from Tiina
Image #1 from Mia
Image #1 from Satu Martiskainen

Satu Martiskainen

Hyvä panta.Säätö hyvä

Image #1 from Jarmo

Jarmo

Mahtavan hieno nahka y-valjas Perrolle. Perro kiittää ja antaa 10 tassua valjaista ja kiitos vielä isosta puruluusta.

Image #1 from Kirsi

Kirsi

Oikein hyvä ja jämäkkä. Kelpuutettu myös koiran toimesta erittäin ”suuhun sopivaksi”

Image #1 from Kaisa S.

Kaisa S.

Koot oikein passelit koirilleni. Äärettömän kiva pusakka, istuu hyvin ja suojaa suuria lihaksia. Menee hyvin lauhoilla keleillä ja pakkasella Kivallo toppatakin alle.

Image #1 from Kaisa S.

Kaisa S.

Todella tyytyväinen takkiin. Suojaa isoja lihaksia pakkasella. Täytyy hommata toiselle koiralle samanlainen takki.

Image #1 from Nimetön

Nimetön

Ihanan muhkea peti. Molemmat koirat kelpuuttivat sen heti.

Image #1 from Katja H.

Katja H.

Oikein mieluisa lepopaikka koirilleni ja kissalle. Hankin nyt kolmannen pedin, jotta jokaiselle koiralla on oma peti. Vanhin pörröpeti on ollut käytössä jo kaksi vuotta ja on edelleen hyväkuntoinen.

Image #1 from Teemu Liukkonen

Teemu Liukkonen

Erittäin kestävä ja laadukas puolirunko. Voin suositella.

Image #1 from Tiina

Tiina

Mahtuu hyvin ruokaa. Ei liian hankala; 14kk:n ikäisen belgin kärsivällisyys riittää tähän. Hidastaa kuitenkin syömistä

Image #1 from Mia

Mia

Koira tykkäs 😍

Image #1 from Satu Martiskainen
Image #1 from Jarmo
Image #1 from Kirsi
Image #1 from Kaisa S.
Image #1 from Kaisa S.
Image #1 from Nimetön
Image #1 from Katja H.
Image #1 from Teemu Liukkonen
Image #1 from Tiina
Image #1 from Mia
1-5 343:n arvosteluista
  1. Kestävänoloinen hihanpäällinen.

  2. Vasta käyttöönotettu mutta vaikuttaa hyvältä ja toimivalta.

  3. Pientä kokoa.

  4. Ihan täydelliset 😍 Parasta Asiakaspalvelua ikinä!

  5. Maistuvia ja hinta/laatu kohtaa.